مزایای شرکت در کلاس های حضوری به جای آنلاین

مزایای شرکت در کلاس های حضوری به جای آنلاین

امروزه در سراسر دنیا، عوامل زیادی دست به دست هم داده که کلاس‌های حضوری تبدیل به کلاس‌های آنلاین شوند. اما باید بگوییم که کلاس‌های حضوری از نظر میزان و سطح یادگیری و تاثیری که روی فرد آموزش پذیر میگذارد، یک سر و گردن از کلاس‌های آنلاین بالاتر است. حال برای اینکه در مورد مزایای شرکت در کلاس حضوری نسبت به آنلاین اطلاعات جالبی کسب کنید؛ در مطلب پیش رو همراه ما باشید.

 

کلاس‌های حضوری چه برتری نسبت به کلاس‌های آنلاین دارد؟

در ابتدا لازم است اشاره کنیم که مجموعه آموزشی سودا، به عنوان سومین مرکز شناخته شده و موفق در تهران، علاوه بر برگزاری کلاس ها به صورت حضوری، امکان استفاده از دوره ها به شکل آنلاین را هم فراهم کرده است.  اما اینکه چرا بر روی شرکت در کلاس های حضوری تاکید بیشتری دارد، حرف زیادی برای گفتن است و حسابی جای بحث دارد.

مزایای شرکت در کلاس های حضوری

به طور خلاصه مزایای کلاس‌های حضوری به جای آنلاین شامل موارد زیر است:

ایجاد نظم کاری و برنامه ریزی دقیق و موثر

مهم‌ترین علتی که اکثر اساتید، مربیان و افراد محقق و موفق به برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری نسبت به آنلاین اهمیت بیشتری میدهند، این است که دانش پژوه دارای نظم کاری می‌شود و امور روزانه و مراحل رسیدن به مهارت و اهدافش را دقیقا با برنامه ریزی انجام میدهد و همین برنامه ریزی را سرلوحه زندگی خود می‌شمارد.

شاید برخی از دوستان عزیز، پیش خود فکر کنند که کلاس‌های آنلاین را هم میتوان به صورت منظم انجام داد. اما باید اشاره کنیم که اجبار، توبیخ و تعهدی که در روند کلاس‌های حضوری رخ میدهد؛ دانش پژوه را برای مسئولیت پذیر شدن و ایجاد نظم کاری مجبور میکند.

همینکه شما به عنوان یک فرد آموزش پذیر، صبح‌ها زودتر از خواب بلند میشوید تا آماده شوید، به ظاهر خود رسیدگی کنید، برای رسیدن به موقع، جوری برنامه ریزی کنید که در ترافیک نمانید و تمیز و آراسته سر کلاس حضور یابید، باعث می‌شود که نظم کاری و شخصی، ملکه ذهن شما شود و جزو  برنامه روتینتان شود.

 

ارتقا سطح یادگیری به دلیل مشارکت فعال

زمانی که شما به صورت فیزیکی سر کلاس حاضر میشوید مطمئنا فعال‌تر خواهید شد و در کلاس مشارکت بیشتری  خواهید داشت. پرسش و پاسخ‌های سر کلاس، رفع مشکلات، طرح سوالات تخصصی و صحبت‌های دیگرات، باعث فعال شدن ذهن میشود. که این فرصت در کلاس‌های مجازی کمتر رخ میدهد. قطع و وصل شدن اینترنت، هم صدا  و تداخل صحبت‌های همکلاسی‌ها، بالغ نشدن تکنولوژی در حوزه آموزش، چشم تو چشم نیفتادن با استاد و … همگی باعث منفعل شدن فرد آموزش پذیر میشود. دوره های ضبط شده از قبل و زنده نبودن کلاس‌ها هم که دیگر مشکلات و معایب خودش را دارد.

 

آشنایی با افراد و ارتباطات گیری با افراد موفق و هم دوره ای ها

ارتباط حضوری با افراد موفق یکی از بهترین استراتژی‌ها برای موفق شدن در راه متخصص شدن و ورود به دنیای بیزینس است. به طور مثال: مربیان و اساتید دوره‌هایی که سودا برگزار میکند، همگی برجسته، موفق و از جامعه مهندسین و مدیر عاملان شرکت‌های گرید بالا هستند. که با ایجاد ارتباط با انان، راهی نفوذی برای ارتقا جایگاه و استفاده از تجربه‌های انان شکل میگیرد.

برای مثال: ممکن است دانش پژوهی، در یک موضوع از رشته‌های فوق تخصصی استعداد نهفته داشته باشد که این استعداد با تبادل تجربیات و ایجاد ارتباط با دیگران مشخص میشود. حتی ممکن است در دوره، فرصت‌های شغلی به دلیل گفت و گو های خارج از کلاس ایجاد شود.

 

 

شرکت در دوره های حضوری و آنلاین سودا

سودا به عنوان سومین مرکز آموزشی برتر در تهران، اکثر دوره‌های آموزشی را هم در قالب حضوری و هم به صورت آنلاین برگزار میکند. از آنجایی که برای برخی از افراد شرایط حضور در کلاس حضوری را ندارد و از متقاضیان زیادی از سراسر کشور دارد، لذا سودا، امکان استفاده از دوره‌ها را به صورت انلاین برای چنین افرادی فراهم کرده است. اما به طور کلی برای ارتقا سطح مهارت دانش پژوهان، شرکت در کلاس‌های حضوری را بیشتر توصیه میکند.

 

مطالب مرتبط:

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟
دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید