چگونه در آزمون نظام مهندسی قبول شوم؟

چگونه در آزمون نظام مهندسی قبول شوم؟

هر ساله در دو نوبت آزمون نظام مهندسی در کشور برگزار می­شود. فارغ‌­التحصیلان و علاقه­‌مندان برای دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسی باید در این آزمون شرکت کرده و حد نصاب درصد قبولی داشته باشند. به احتمال زیاد  مهم­ترین سوال در این­جا برای شما این است که چگونه در آزمون نظام مهندسی قبول شوم؟ این هدف با داشتن اطلاعات کافی و پشتکار متقاضیان میسر می­شود. قبولی در آزمون نظام مهندسی شرط و شروط هایی دارد که باید عمل کنید. اگر میخواهید به صورت  بدانید که چگونه در آزمون نظام مهندسی قبول شویم و چه عواملی سبب قبولی داوطلبین آزمون نظام مهندسی می‌شود؟ در ادامه همراه ما بیایید.

لیست عناوین مطرح شده در این پست پنهان

فرمول هایی برای قبولی در آزمون نظام مهندسی نوبت جدید

 رقابت در آزمون­‌های نظام مهندسی در رشته‌­های مهندسی معماری، مهندسی عمران، تاسیسات برق، تاسیسات مکانیکی، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک صورت می­گیرد. عوامل بسیاری در قبولی در آزمون نظام مهندسی برق، قبولی در آزمون نظام مهندسی مکانیک ساختمان، عمران، معماری و…  موثر هستند. رعایت هر یک از این نکات می­تواند درصد­های قابل قبولی را به ارمغان بیاورد. لازم به ذکر است که داشتن اطلاعات بیشتر درباره شرایط نام­نویسی، برگزاری آزمون، تعداد سوالات، زمان پاسخگویی و … داوطلبان را برای شرکت در آزمون تا حدودی آماده می­کند.

 

 

 

معرفی چند پکیج آموزشی برای قبولی در آزمون نظام مهندسی 

چندین پکیج آموزش نظام مهندسی تاسیسات را مشاهده کنید (کلیک کنید)

چندین پکیج آموزش نظام مهندسی برق را مشاهده کنید (کلیک کنید)

برای قبولی در آزمون طراحی، نظارت و اجرا نظام مهندسی رشته مکانیک ساختمان و برق ساختمان،  دو نوع دوره فشرده و جامع تولید شده.

پیشنهاد میدهیم که فایل های صوتی نظر دانشپژوهان را گوش دهید  

نظر الناز محمدی دانشجوی دوره :

نظر خوشنام ضیایی دانشجوی دوره :

 

نظر بهمن خامنه دانشجوی دوره :

نظر میثم محرابی دانشجوی دوره :

 

سوالات متداول دانش پژوهان در مورد دوره‌ها (کلیک کنید)

 

سودا

 

 

راه کلی برای اینکه بدانید چگونه در آزمون نظام مهندسی قبول شویم؟

بر اساس جدیدترین اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان نظام مهندسی و دفتر مقررات ملی، حداقل نمره قبولی در آزمون نظام مهندسی در نوبت جدید آزمون سال 1402،  50% اعلام شده است. این یعنی اینکه داوطبین باید از 60 سوال، حداقل به 30 سوال آن پاسخ درست بدهند. برای اینکه به درصد زیادی از سوالات پاسخ درست بدهید، طبق روش زیر عمل کنید.

  • بررسی کتاب و منابع آزمون نظام مهندسی
  • بررسی سوالات آزمون نظام مهندسی در سال ها و دوره های پیشین
  • شرکت در دوره های آموزشی آزمون نظام مهندسی
  • بررسی فرمول ها، ترفند ها و آگاهی از بهترین روش مطالعه آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی در تمامی رشته ‌ها به ‌غیر از رشته معماری، به صورت  4 گزینه ای مطرح میشود که برای قبولی در آزمون نظام مهندسی معماری، تلاش بیشتری کرد چرا که تشریح پاسخ بسیار اهمیت دارد و نقشه ها باید رسم شوند.  اما برای اینکه در آزمون های دیگر رشته قبول شوید، میتوانید تکنیک های تست زنی نیز یاد بگیرید. در مقاله ای جداگانه به سراغ بررسی تکنیک های آزمون نظام مهندسی رفته ایم.

 

بهترین منابع برای قبولی در آزمون نظام مهندسی

برای قبولی در ازمون باید منابع معتبر و تایید شده­ای توسط داوطلبان مطالعه شود. وزارت راه و شهرسازی  معاونت مسکن و ساختمان منابع آزمون را در سایت­‌های رسمی خود اعلام می­کند. مطالعه این منابع توسط داوطلبان برای قبولی در آزمون ضروری می­باشد. بهترین کتاب برای قبولی در آزمون نظام مهندسی کتابی است که موارد زیر را دارا باشد:

  • در منابع آزمون نظام مهندسی مباحث مورد بحث، مباحث مقرارت ملی ساختمان است، پس در صورتی که میان این مباحث و سایر مدارک فنی و یا حتی کتاب­‌های دیگر مغایرتی وجود داشته باشد، مباحث مقرارت ملی ساختمان است که باید معیار اختیار شود.
  • داوطلبان باید بر مبانی محاسبات سازه تسلط کافی داشته و با روابط اساسی و پایه طراحی و تحلیل سازه آشنایی داشته باشند.
  • به همراه داشتن جداول پروفیل­های ساختمانی در روز آزمون الزامی است.
  • برای مطالعه آخرین نسخه معتبر منابع اعلام شده به جز موارد ویرایش شده ملاک قرار می­گیرد.

علاوه بر مطالعه این منابع، کتاب­‌های آمادگی آزمون نظام مهندسی و نمونه سوالات جمع­‌آوری شده به داوطلبان برای قبولی آزمون کمک می­کند. 

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیک    

منابع آزمون نظام مهندسی برق

برای قبولی در آزمون نظارت و اجرا نظام مهندسی رشته مکانیک،  دو نوع دوره فشرده و جامع تولید شده.

 

مزایای قبولی در آزمون نظام مهندسی

کسانی که موفق به قبولی در آزمون نظام مهندسی و اخذ پروانه اشتغال به کار شده اند، صلاحیت محاسبه طراحی، نظارت و اجرای پروژه­ها را دارا خواهند شد. قبولی آزمون و همچنین دریافت پروانه نظام مهندسی مزایای بسیاری به همراه خواهد داشت که مهم­ترین آن به رسمیت شناخته شدن داوطلب می­باشد. به لحاظ اجتماعی داشتن این پروانه تسهیلاتی را به همراه دارد.

به لحاظ اقتصادی متقاضیان ورود به عرصه مهندسی بواسطه پروانه و مدرک خود درآمد کسب کنند. افراد می­توانند با تاسیس شرکت و یا دفاتر به صورت رسمی و حرفه­ای اشتغال خود را آغاز کنند. از دیگر مزایای کسب پروانه نظام مهندسی این است که رتبه­بندی شده و مهندسان با دریافت رتبه‌­های بالاتر از نظر سازمانی ارتقا می­یابند. به عنوان مثال قبولی در آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی امکان اخذ مجوز، تاسیس شرکت مهندسی، ارائه خدمات و رتبه بندی را داوطلب را فراهم می­کند. ما در مقاله ای جداگانه در مورد مزیت عضویت در نظام مهندسی توضیحاتی داده ایم.

لینک، دوره و مطالب مهم برای قبولی مهندسین برق 

پکیج های قبولی در آزمون نظام مهندسی برق

سوالات آزمون نظام مهندسی برق

آموزش جامع مبحث ۱۳ مقررات ملی ساختمان 

آموزش نشریه ۱۱۰ جلد اول

آموزش نشریه ۱۱۰ جلد دوم

برای قبولی در آزمون نظارت و اجرا نظام مهندسی رشته تاسیسات برق ،  دو نوع دوره فشرده و جامع تولید شده.

 

آگاهی از نحوه مطالعه آزمون نظام مهندسی برای قبولی در آزمون نظام مهندسی

روش‌­های مختلفی برای مطالعه مباحث وجود دارد. انتخاب بهترین نحوه مطالعه تاثیر بسیار زیادی در قبولی آزمون نظام مهندسی دارد. نحوه مطالعه برای آزمون نظام مهندسی مکانیک، به این صورت است که مبحثی و سوال محور باشد. این روش یکی از شیوه‌­های رایج مطالعه مباحث مورد آزمون است. داوطلب ابتدا با خوانش مطالب منابع معرفی شده و درک مطلب آمادگی پاسخ به سوالات را داشته و با تست زدن این اطلاعات را تثبیت می­کند. اگر  عبارت «قبولی در آزمون نظام مهندسی نی نی سایت» را سرچ کنید و به صفحه نی نی سایت برید، متوجه میشوید که اکثر داوطلبین در مورد تست زنی گفته اند. پس شما هم برای موفقیت در آزمون نظام مهندسی پیش رو، شروع به تست زنی کنید.

نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی برای قبولی در آزمون

دانلود نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی  معماری  

دانلود نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی عمران   

دانلود نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی مکانیک  

دانلود نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی برق   

 

نحوه مطالعه آزمون نظام مهندسی معماری چنین بوده که به دو صورت تمرین عملی و مطالعاتی تقسیم بندی می­شود. برای این­کار برنامه ریزی کرده و سه قسمت مطالعه، تمرین و ارزیابی را در آن قرار دهید. در برنامه مطالعاتی با خوانش منابع آزمون و یادگیری مبانی طراحی، مبانی سازه، مبانی اصول ترسیم فنی معماری و ضوابط و قوانین طراحی معماری بخش اول اتمام می­یابد. در گام بعدی تمرینات عملی مانند درک سه بعدی، تفکر چند لایه، تمرین سرعت ترسیم مقاطع معماری و … انجام می­شود. در آخر نمودار ارزیابی طراحی کرده و نقاط ضعف و قوت خود را بشناسید.

 

بودجه بندی منابع آزمون نظام مهندسی مکانیک به طور کامل برای قبولی در ازمون

یکی ازموثر­ترین روش قبولی در آزمون نظام مهندسی عمران شیوه خواندن مطالب است. در واقع آزمون­‌های مهندسی با سایر آزمون­ها متفاوت بوده و مفهومی و دشوارتر از آن­هاست. درک عمیق مطالب از منابع و ماندگاری اطلاعات حدود 70 درصد نتیجه آزمون است. بنابراین باید منابع رشته عمران را با خوانش عمیق و ریزبین پیش برده و برای تثبیت آن­ها تست­های روزانه انجام شود.

 تاسیسات برق از دیگر رشته‌­های مورد آزمون است. در آزمون نظارت سوالات پیچیده است بوده و تنها مطالعه منابع کافی نیست. بلکه توصیه می­شود دور اول مطالعه مطالب انجام شده، دور دوم تمرینات مسئله و انجام پرسش و پاسخ­‌ها و در نهایت جمع­‌بندی و تست در چند سطح آمادگی لازم برای شرکت در آزمون را در خود ایجاد کنید.

رشته‌­های شهرسازی، نقشه‌­برداری و ترافیک دو مرحله مهم نظارت و اجرا را شامل می­شوند. برای قبولی در این آزمون داوطلبان باید تمامی ضوابط و اصول طراحی، نظارت، محاسبه، نقشه برداری و اجرا را بشناسند. استفاده از کلیدواژه‌­ها به تنهایی کافی نبوده و داوطلبان می­بایست مباحث مقرارت ملی ساختمان را به طور مفصل مطالعه، تجزیه و تحلیل کنند. بهترین کتاب برای قبولی در آزمون نظام مهندسی در هر رشته ای، مباحث مقررات است.

 

 

شرکت در دوره‌های آموزشی، تضمین کننده قبولی در آزمون نظام مهندسی

سِودا توصیه میکند که برای قبولی در آزمون نظام مهندسی، در دوره‌های مجموعه آموزشی سودا شرکت کنید. ما دوره‌های تخصصی و ویژه ای را برای شما تولید کرده ایم. دوره‌هایی که به شدت به شما در قبولی در آزمون نظام مهندسی کمک میکند و آمادگی لازم را در شما ایجاد میکند. هزینه دوره‌های قبولی در آزمون نظام مهندسی آنچنان بالا نیست که به راحتی قیدش را بزنید. یک بار هزینه کنید و تا یک همر ثمره اش را ببینید. 🙂

 

دوره های ویدوییِ متفاوت و ویژه برای قبولی در آزمون

  اطلاعات عمومی مهندسی مکانیک مرتبط با آزمون طراحی تاسیسات مکانیکی

 آموزش مباحث مقررات ملی ساختمان_آمادگی آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی 

اطلاعات عمومی مهندسی مکانیک مرتبط با آزمون نظارت و اجرا تاسیسات مکانیکی 

آموزش جامع نشریه 128  

برای قبولی در آزمون نظارت و اجرا نظام مهندسی رشته مکانیک ساختمان،  دو نوع دوره فشرده و جامع تولید شده.

 

تقلب در آزمون نظام مهندسی عملی غیرحرفه ای

هرگونه تخطی در قوانین تقلب به شمار آمده و عواقبی را در پیش خواهد داشت. این عواقب بسته به نوع تقلب می­تواند موجب ابطال نتیجه آزمون، محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده دوره آزمون و … شود.

  • استفاده از وسایل الکترونیکی مانند تلفن همراه، تبلت، ساعت هوشمند و … ممنوع بوده و در صورت تشخیص تخلف متقلب از حضور در 5 دوره آزمون در آینده محروم خواهد شد.
  • تقلب­های سازماندهی شده گروهی محرومیت 5 دوره­ای از آزمون را در پی دارد.
  • تبادل و خروج اوراق امتحانی یا پاسخنامه داوطلب را از شرکت در 3 دوره آتی بازمی­دارد.
  • چنانچه پس از بررسی پاسخبرگ­های آزمون نمرات و درصدهای اکتسابی داوطلبان مشابه باشد، با صلاحدید دفتر مقرارت ملی ساختمان از این داوطلبان به صورت شفاهی مصاحبه صورت می­گیرد.

 

 

نحوه قبولی در آزمون نظام مهندسی چگونه است؟ (به صورت خلاصه)

1- مطالعه و آمادگی: برای قبول شدن در آزمون، ابتدا باید به مطالعه و آمادگی کافی برای آن پرداخت. برنامه‌ریزی مناسب برای مطالعه، شامل تعیین زمان لازم برای هر درس و استفاده از منابع آموزشی مختلف مانند کتاب، ویدئوهای آموزشی آزمون نظام مهندسی و سایر منابع مفید است. همچنین، حل تعداد کافی سوالات آزمون نظام مهندسی در طول مطالعه و آمادگی، به شما کمک می‌کند تا با نوع سوالات و نحوهٔ آزمون آشنا شوید.

2- تمرین و آزمایش: برای قبول شدن در آزمون نظام مهندسی، باید با تمرین و آزمایش، خود را آماده کنید. رفتن به کلاس‌های آموزشی، شرکت در کارگاه‌ها و سمینارها، حل تعداد کافی سوالات تمرینی و شرکت در آزمون‌های شبیه‌سازی، به شما کمک می‌کند تا با نوع سوالات و نحوهٔ آزمون آشنا شوید و مهارت‌های لازم را کسب کنید.

3- حفظ سلامتی و قدرت ذهنی: برای قبول شدن در آزمون، باید به سلامتی و قدرت ذهنی خود توجه کنید. مراقبت از سلامتی شامل تغذیه سالم، ورزش، خواب کافی و مدیریت استرس است. همچنین، تمرکز و حفظ قدرت ذهنی، شامل تمرین‌های ذهنی، حفظ تمرکز و تمرین در رفع اضطراب است.

4- مدیریت زمان: برای قبول شدن در آزمون، باید به مدیریت زمان خود توجه کنید. برنامه‌ریزی مناسب برای مطالعه و تمرین، انجام وظایف در زمان مشخص و عدم تعویق وظایف، به شما کمک می‌کند که بهترین استفاده را از زمان خود بکنید و برای آزمون آماده شوید.

 

به گفته سایت ایران تحصیل، تکنیک تست زنی شامل موارد زیر است.

۱. مطالعه و تسلط بر مباحث ۲. انجام آزمون ۳. برطرف کردن اشکالات آزمون احتمالا شما فکر می‌کنید که یک آزمون دیگر از این مراحل نیازی ندارد، اما باید به شما بگویم که اگر می‌خواهید نتیجه‌ای قابل قبول از آزمون خود داشته باشید، لازم است که همه این مراحل را انجام دهید.

 

به طور کلی، برای اینکه چگونگی قبولی در آزمون نظام مهندسی، باید به مطالعه، تمرین، حفظ سلامتی و قدرت ذهنی و مدیریت زمان خود توجه کنید. با پیروی از این راهکارها، می‌توانید بهترین عملکرد را در آزمون داشته باشید و به قبولی در آن دست یابید.

 

 

روش قبولی در آزمون نظارت نظام مهندسی رشته برق-مکانیک-عمران تضمینی با حداقل هزینه

از بهترین  موثرترین روش قبولی در آزمون نظارت نظام مهندسی رشته برق- مکانیک و عمران، شرکت در کلاس های آموزشی+ مطالعه منابع+ برقراری ارتباط با مهندسین ارشد سودا به عنوان افراد تجربه دار در آزمون + اطلاع از تجربیات آزمون نظام مهندسی برق- مکانیک و عمران است. شما قرار است یکبار هزینه کنید و برای همیشه شغلی مطمئن و معتبر داشته باشید.  پکیج آموزش نظام مهندسی تاسیسات را مشاهده کنید (کلیک کنید)

برای قبولی در آزمون طراحی، نظارت و اجرا نظام مهندسی رشته مکانیک ساختمان و برق ساختمان،  دو نوع دوره فشرده و جامع تولید شده.

نظر خوشنام ضیایی دانشجوی دوره :

نظر معصومه ناجی دانشجوی دوره :

نظر سمیه مومنی دانشجوی دوره :

 

بعد از قبولی در آزمون نظام مهندسی چه باید کرد؟

بعد از قبول شدن در سازمان نظام مهندسی، ابتدا باید مدارک خود را به موسسه نظام مهندسی ارسال کنید تا به عضویت در آن اقدام شود. در مرحله بعد، برای دریافت پروانه اشتغال، درخواست خود را در سامانه ثبت کنید و منتظر فراخوان ارائه مدارک به سازمان مربوطه باشید. ما محتوایی در مورد قبولی مشروط نظام مهندسی تولید کرده ایم.  اگر با نمره نزدیک 50 قبول شدید به این پست رجوع کنید.

 

نمره قبولی مشروط نظام مهندسی 1402

با توجه به قانون جدیدی که به تازگی در سامانه وزارت راه و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان به نشانی اینترنتی inbr.ir اجرا گردیده است، افرادی که در آزمون نظام مهندسی با نمرات 48 و 49 قادر به قبولی نشده بودند، حالا می‌توانند با شرطی خاص پذیرش شوند. به این ترتیب، با داشتن جمع کل نمرات 48 و 49 درصد و گذراندن 1 و 2 دوره آموزشی، این افراد می‌توانند پروانه اشتغال نظام مهندسی را دریافت کنند. با شرکت در دوره های قبولی در آزمون نظام مهندسی که از سوی سِودا برگزار میشود، میتوانید این شرط را به راحتی بگذرانید.

مهم به نظر می‌رسد که تازه این قانون اجرا شده است و داوطلبان سال‌های گذشته امکان استفاده از این نمره برای قبولی در آزمون حرفه مهندسی را ندارند. همچنین، این قانون به دلایلی از سوی سازمان راه و شهرسازی در نظر گرفته نشده است که در مورد امتحانات اردیبهشت ماه اعمال گردد. بنابراین، نمره قبولی مشروط برای افرادی که نمرات 48 و 49 را در آزمون کسب کرده‌اند، در این شرایط تاثیری نخواهد داشت.

 

روش قبولی در آزمون طراحی نظام مهندسی تضمینی با روش های هوشمندانه

یکی از صلاحیت‌ها در رشته های اصلی آزمون نظام مهندسی، صلاحیت طراحی است. برای اینکه در آزمون نظام مهندسی طراحی برق- طراحی مکانیک و دیگر رشته ها قبول شوید باید تجربه ای در این زمینه داشته باشید. آزمون طراحی سواالات پیچیده ای دارد که نیازمند دانش مخصوص به خودش است. برای قبولی در آزمون نظام مهندسی در صلاحیت طراحی، سِودا پکیج های آموزشی سودمندی تهیه کرده است. شرط قبولی در آزمون نظام مهندسی بخش طراحی، برنامه ریزی + خواندن منابع مهم+ رجوع به سوالات آزمون قبلی و شرکت در دوره های آمادگی و قبولی است. 🙂

 

یک نکته مهم برای قبولی در آزمون نظام مهندسی

برای تضمین قبولی در آزمون نظام مهندسی، لازم است تا با دقت و اطمینان به سوالات پاسخ دهید. حائز اهمیت است که در صورت عدم اطمینان از صحت پاسخ، از پاسخ دادن به سوال خودداری کنید. چرا که این آزمون مانند کنکور، نمره منفی دارد.  این اقدام از اهمیت بسزایی برخوردار است، زیرا هر سه خطا در پاسخ به سوالات باعث حذف یکی از پاسخ‌های صحیح می‌شود.

 

خلاصه‌ای از اینکه چه عواملی سبب قبولی داوطلبین آزمون نظام مهندسی می‌شود؟

تا اینجا متوجه شدید که برای قبولی در آزمون نظام مهندسی چکار کنید. برای جمع بندی باید بگوییم که  حداقل نمره قبولی آزمون نظام مهندسی 50 است و عواملی که روی قبولی شما تاثیر میگذارد فقط و فقط تلاش و استمرار است. یک برنامه خوب بچینید و دوره هایی که تهیه میکنید، منابعی که میخرید یا دانلود میکنید را با دقت بخوانید. تست بزنید، مباحث را قورت بدهید و بدنتان را سالم نگه دارید تا توانایی خواندن و رفتن به سرجلسه آزمون را داشته باشید و  نمره قبولی در آزمون نظام مهندسی را کسب کنید.

 

موفقیت در آزمون نظام مهندسی در چند شب قبل از آزمون

برای موفقیت در آزمون نظام مهندسی مکانیک مراحل زیر را انجام دهید:

5- خلاصه نویسی: برای قبول شدن در آزمون‌های نظام مهندسی لازم است به فعالیت‌های خلاصه‌نویسی و بغل‌نویسی توجه ویژه داشته باشید. این به معنای ثبت مطالب پیچیده کتاب به زبان ساده و خلاصه در یک دفتر یا در کنار کتاب است. همچنین، ممکن است فرمول‌ها و مطالب مربوط به محاسبات را نیز به شکل ساده و قابل فهمی یادداشت کنید.

6- لیبل زنی(برچسب زنی): در این بخش، بهتر است موضوعات و فصل‌های کلیدی و ارزشمند آیین‌نامه را با استفاده از لیبل‌ها بر روی کتاب نشان دهید تا در زمان آزمون به راحتی بتوانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

7- هایلایت کردن مطالب مهم آیین نامه: یکی از روش‌های موثر برای آمادگی در آزمون نظام مهندسی، هایلایت کردن متون حائز اهمیت، مکرر و کلیدی آیین‌نامه با استفاده از ماژیک‌های رنگی ویژه است. این اقدام باعث می‌شود که به راحتی به مطالب مهم دسترسی پیدا کنید.

8- چارت نویسی قسمت های مهم: یکی از راهکارهای موثر برای آمادگی در آزمون نظام مهندسی برق، استفاده از چارت نویسی است. در این روش، تیترها و بخش‌های مهم هر فصل از آیین‌نامه را به صورت چارت بر روی یک برگه کاغذ یا روی صفحات خالی کتاب وارد می‌کنید تا بهترین دسترسی را به آنها داشته باشید.

9- کلید واژه: یکی از ابزارهای کارآمد و کاربردی برای موفقیت در آزمون نظام مهندسی، مهارت کار با کلید واژه‌ها است که بایستی آن را به خوبی یاد بگیرید. کلید واژه‌ها به طور کلی دارای دو بخش بسیار مهم می‌باشند.


 

سخن پایانی در مورد اینکه چگونه در آزمون نظام مهندسی قبول شویم؟

چگونه در آزمون نظام مهندسی قبول شوم؟ در این پست به این سوال مهم و پرتکرار پاسخ داده شد.  با کسب اطلاعات درباره چگونگی اجرای آزمون و انتخاب نحوه مطالعه هر رشته می­توان به قبولی در آزمون نظام مهندسی نزدیک شد. نحوه مطالعه اشخاص با یک دیگر متفاوت بوده و بهتر است افراد با توجه به نوع خوانش و بازدهی خود براساس تجارب قبلی نحوه مطالعه خود را انتخاب کنند. با بررسی پرسش و پاسخ­های آزمون نظام مهندسی نی­نی سایت می­توانید از تجربیات دیگران بهره برده و خود را برای قبولی در آزمون نظام مهندسی آماده کنید.

5/5 - (9 امتیاز)
دیدگاه‌ها ۶
ارسال دیدگاه جدید