اخبار ساختمانی

ساخت مسکن هدف اصلی دولت است

مسکن، اولویت اصلی دولت: تعهد ساخت ۷۱ هزار واحد مسکونی در قم

رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح طرح‌های نهضت ملی مسکن در قم، ساخت مسکن را هدف اصلی و اولویت اساسی دولت دانست و تأکید کرد که دولت خود را متعهد به ساخت ۷۱ هزار واحد مسکونی در این استان می‌داند.

اهمیت مسکن و تلاش دولت برای خانه‌دار شدن ایرانیان:

آیت‌الله رئیسی با اشاره به تبدیل مسکن به اولویت اصلی خانواده‌ها، اظهار داشت: خوشبختانه در کشور زمینه‌های لازم برای ساخت مسکن وجود دارد و دولت تمام تلاش خود را برای خانه‌دار شدن واجدان شرایط به کار خواهد گرفت.

ثبت‌نام در طرح ملی مسکن و پیگیری دغدغه تأمین مسکن در سطوح مختلف:

رئیس جمهور ضمن دعوت از افراد واجد شرایط برای ثبت‌نام در طرح ملی مسکن، از دغدغه‌مندی مدیران در تمامی سطوح نسبت به تأمین مسکن سخن گفت و به بررسی و بحث در خصوص تأمین زیرساخت‌های لازم برای ساخت مسکن در جلسات شورای مسکن در سطح کشور و استان‌ها اشاره کرد.

تداوم ساخت مسکن در شهرها و روستاها:

رئیسی با تأکید بر اینکه ساخت مسکن از مهم‌ترین اولویت‌های دولت است، از واگذاری هفت هزار واحد مسکن ملی در قم در راستای این هدف خبر داد. وی همچنین بر تداوم ساخت مسکن در روستاها تأکید کرد و خواستار جبران عقب‌ماندگی‌ها در این حوزه با کار جهادی و تلاش مضاعف شد.

تکمیل واحدهای مسکن مهر:

رئیس جمهور در ادامه به طرح مسکن مهر اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم متعهد به تکمیل ۲۴۰ هزار واحد مسکن مهر باقی‌مانده از دولت‌های قبلی است.

ساخت مسکن، امری مهم و امیدآفرین:

رئیس جمهور در پایان سخنان خود، ساخت مسکن در کشور را امری مهم و امیدآفرین دانست و بر تعهد دولت به ساخت ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم تأکید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا