اخبار نظام مهندسی

دکتر گرجی نیا پیشنهاد داد :همکاری شورای انتظامی و کمیته آموزش در آموزش حقوقی مهندسین

دکتر عادل گرجی نیا رییس شورای انتظامی سازمان مازندران در مراسم گرامیداشت روز معلم ضمن تبریک این روز ، رسالت اساتید دوره های آموزشی را بسیار مهم ارزیابی نمود و گفت : بارها شاهد بودیم که در یکسری موضوعات ثابت بسیاری از مهندسین دارای مشکل می شوند و کمیته آموزش باید برای موضوعات خاص برنامه ریزی کند .
وی آموزش را یکی از راهکارهای کاهش پرونده های انتظامی دانست و گفت : برخی از مهندسان ساده ترین موضوعات در مباحث مقررات ملی را نمیدانند و این موضوع باید با برنامه ریزی کمیته آموزش حل گردد .
رییس شورای انتظامی سازمان مازندران آموزش مباحث حقوقی برای مهندسین را لازم دانست و گفت : لازم است تا با تشکیل کارگروه هایی در رشته های مختلف با همکاری شورای انتظامی مهندسین را آگاه کنیم .
دکتر گرجی نیا آموزش به کاندیداهای انتخابات هیات مدیره را بسیار مهم دانست و گفت ۲۵ درصد شکایتهای واصله به شورای انتظامی مازندران که به شوراهای هم عرض ارسال شده ، شکایت اعضای هیات مدیره سازمان مازندران از یکدیگر می باشد .
وی در پایان خواستار همکاری مشترک و نزدیکتر میان شورای انتظامی بعنوان یک رکن سازمان با کمیته آموزش سازمان شد تا شاهد اعتلا مهندسی در استان باشیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا