ثبت نام در وبینارهای رایگان سودا

ثبت نام در وبینارهای رایگان سودا

طی چند سال اخیر شاهد رشد و به وجود آمدن اتفاقاتی از قبیل دست و پنجه نرم کردن با ویروس جدید کرونا در دنیا بودیم. همچنین شلوغی و افزایش جمعیت شهرها باعث تغییراتی در سبک زندگی افراد شد. وبینار یکی از دستاوردهای این دوران است که معایب و مزایایی دارد و نیازی نیست برای شرکت در یک سمینار چند ساعته مسافتی را از شهری به شهر دیگر طی کنید بلکه با برگزاری سمینار آنلاین که همان وبینار است یا شرکت در آن می توانید در دوره های آموزشی در منزل یا محل کار خود استفاده کنید.

وبینار webinar

وبینار از دو واژه ی وب و سمینار گرفته شده  و مخفف عبارت انگلیسی web based seminar است. ترکیب دو واژه ی وب و سمینار واژه ی جدید وبینار را بوجود آورده که این واژه به معنای این است که شخصی به عنوان مدرس که برگزار کننده ی همایش یا کلاس درس است با استفاده از وب کم و میکروفون و از طریق لپ تاپ یا کامپیوتر محتوایی را همراه با اسلاید در صفحه ی نمایش خود به اشتراک می گذارد و افراد می توانند از آن  را دیده و از آن استفاده کنند همچنین صدای او را نیز بشنوند.

یکی از بهترین کاربردهای وبینار برگزاری کلاس آموزشی است و اگر شما یک مدرس هستید به راحتی می توانید وبینار آموزشی برگزار کرده و مشکل جا به جایی مکانی را حل کنید. به طوریکه شرکت کنندگان در سرتا سر دنیا بدون محدودیت مکانی می توانند از آن بهره ببرند و این امر باعث افزایش مخاطب می شود. در وبینار آموزشی شما همچنین می توانید مبلغ کلاس را از افراد دریافت کرده و سپس از طریق لینک به او اجازه ی شرکت در کلاس بدهید.

تفاوت وبینار و سمینار در چیست؟

تفاوت های زیادی بین وبینار و سمینار وجود دارد که ما به دو نمونه ی مهم آن اشاره می کنیم : اول اینکه سمینار به روش های گذشته قابل اجراست ولی برای اجرای وبینار حتما نیاز به لپ تاپ و کامپیوتر است. و دوم وبینار غیرحضوری و آنلاین انجام می شود و نیازی به صرف زمان و هزینه نیست ولی برگزاری سمینار هزینه ی بیشتری دارد.

معایب وبینار

۱.  وبینار دسترسی کمتری به مخاطب دارد در نتیجه اثر بخشی آن کمتر است.
۲.  وبینار به سرعت اینترنت وابسته است

مزایای وبینار

  1. کار با وبینار راحت و آسان است.
  2. وبینارها و کمک آنها به تبلیغات قابل توجه است.
  3. وبینار موجب افزایش اعتبار مدرسین می شود.
  4. از طریق وبینارها افراد با نام تجاری شما آشنا می شوند.
  5. وبینارها باعث افزایش مشتری می شوند.
  6. وبینار محدودیت مکانی ندارد.
  7. برگزاری وبینار کم هزینه و مقرون به صرفه است.
  8. اجرای وبینار آسان و میزان فعالیت آن نسبت به سمینار کم است.
  9. نیازی به امکانات برای حضور و تدارکات نیست.
  10. می توانید در هر روز و هر ساعت شبانه روز همایش یا کلاس برگزار کنید.
  11. از اساتید معتبر جهانی می توانید در وبینار استفاده کنید.
  12. ارتباط و تعامل شنیداری و دیداری با شرکت کنندگان

 

عواملی که بر قیمت وبینار تاثیرگذار است

موضوع وبینار بر قیمت آن تاثیرگذار است به طوریکه وبینارهای تخصصی هزینه ی بیشتری دارند.

مدرس و سابقه ای که دارد مهم است.

تعداد شرکت کنندگان مهم است.

پلتفرم برگزاری وبینار و فیلم دار یا بدون فیلم بودن آن نیز مهم است.

وبینار رایگان چیست؟

همانطور که در ابتدای مقاله هم گفته شد وبینار، کلاس و رویدادی آنلاین است که افراد به صورت رایگان نیز می توانند از آن استفاده کنند و از اهداف این وبینارها جذب تعداد زیادی شرکت کننده است که این شرکت کنندگان می توانند موضوعاتی که علاقه دارند را به راحتی بیاموزند.

با شرکت در یک وبینار رایگان می توانید اطلاعات کلی و اساسی در مورد موضوع مورد نظر خود کسب کنید و در صورت داشتن علاقه ی بیشتر در وبینارهای پولی و تخصصی آن موضوع ثبت نام کرده و اطلاعات تخصصی بدست آورید.

بسیاری از مدرسان و کارشناسان وبینارهای رایگان مفیدی برگزار می کنند که دارای قسمت پرسش و پاسخی برای شرکت کنندگان وبینار است که از طریق آن بتوانند بین شما و فرد کارشناس تعاملی دو طرفه ایجاد کرده تا شما بتوانید پرسش های خود را از کارشناس پرسیده و با این کار یک تصویر کلی و مناسب از وبینار و موضوع کسب کنید.

شرکت کنندگان در وبینار که در واقع مشتریان بالقوه ی شما هستند با انجام این وبینارها و دادن اطلاعات مفید و جدید به آنها و برنامه ریزی مناسب از سوی شما می توانند به جمع مشتریان بالفعل و وفادار شما بپیوندند. این سمینارهای آنلاین بهترین فرصت هستند که از طریق آن ها دانش، محصولات و خدمات خود را به سرتاسر جهان و خارج از مرز های جغرافیایی معرفی کرده و مشتریان جدیدی برای کسب و کار خود بدست آورید .

بدون شک در وبینارهای رایگان فقط کلیتی از یک موضوع برای یادگیری مطرح می شود که بسیار سودمند است و شما با شرکت در آنها می توانید در مورد موضوعاتی از جمله متخصصان آن حوزه و بهترین منابع مطالعاتی اطلاعاتی کسب کنید. برخی کارشناسان و مدرسین در همه جای دنیا با هدف عمل کردن به مسئولیت اجتماعی که دارند و انتقال تجربه های خود به دیگران وبینارهای رایگانی را برگزار می کنند که شما به عنوان شرکت کننده می توانید خود را با اطلاعات آنها به روز رسانی کنید.

هزینه ی ایجاد وبینار

هزینه ی برگزاری وبینار به خصوص بررسی میزان هزینه ی وبینار رایگان موضوعی است که قبل از برگزاری باید به آن پرداخته شود و اگر شما قصد برگزاری یک سمینار آنلاین رایگان را دارید باید با جذب افراد بیشتر به عنوان مخاطب برای سمینار خود آنها را به خرید از محصول و سایت تشویق کنید.

چگونه وبینارهای رایگان را بشناسیم و از آنها مطلع شویم؟

  1. معمولا متخصصان و کارشناسانی که وبینار را اجرا می کنند این وبینارها و دیگر وبینارهای حوزه ی کاری خود را در صفحات اجتماعی خود اطلاع رسانی می کنند و شما با دنبال کردن صفحات آن ها می توانید از همایش ها مطلع شوید.
  2. شما با عضویت در خبرنامه ی پلتفرم های برگزاری سمینارهای آنلاین می توانید از آخرین وبینارهای برگزار شده مطلع شوید.
  3. هنگامی که شما در یک وبینار شرکت می کنید، برگزار کننده ی آن وبینار از طریق اطلاعاتی از جمله ایمیل و شماره همراه که شما پس از پایان اجرا در اختیار او قرار می دهید می تواند شمارا از وبینارهای بعدی مطلع کند.
  4. یکی دیگر از راهکارها ، پیگیری اخبارهای حوزه ی کاری است که از طریق آن می توانید در جریان وبینارهای آینده قرار گرفته و در آن ها ثبت نام کنید.

وب سایت هایی که برای مشاهده و ثبت نام وبینارهای رایگان مناسب است

وبسایت هایی هستند که به طور تخصصی در زمینه ی برگزاری سمینارهای آنلاین فعالند و این امکان را به صورت آنلاین و رایگان در اختیار علاقه مندان به برگزاری وبینار می دهند و برای برگزاری محدودیت هایی از جمله تعداد شرکت کنندگان دارند پس برای شرکت در آن ها هرچه سریعتر اقدام کنید.

معرفی وب سایت موسسه ی سودا برگزار کننده ی وبینارهای آنلاین

وب سایت موسسه ی سودا اولین وب سایت ایرانی ارائه دهنده ی خدمات آنلاین تاسیسات برقی و مکانیکی ساختمان است. این موسسه از جمله برترین موسسات آموزشی در ایران بوده و از مهندسین ، اساتید معروف و برجسته ی کشوری و جوانان نخبه ی با تجربه و دارای معلومات ارزشمند به عنوان اساتید تشکیل شده است.

این اساتید ارائه دهنده ی دوره های آموزشی مطابق با آخرین استاندارد های بین المللی هستند و خدماتی از جمله مشاوره ، طراحی و اجرا ، صورت وضعیت نویسی ، تعدیل و لایحه ی تاخیرات و همچنین ارائه دهنده ی محصولاتی مثل اتوکد ، فیلم ها و فایل های آموزشی برق، مکانیک، کنترل پروژه، اکسل و غیره است. آن ها همچنین می توانند قیمت تمام امور ساختمانی را در سریع ترین زمان استعلام کنند.

 

سودا موسسه ای است که دوره های آموزشی متنوعی را به صورت وبینار که همان سمینار آنلاین است ارائه می دهد و برای شرکت در این سمینارها با عنوان تاسیسات برقی و مکانیک ساختمانی شما باید در سایت آنها ثبت نام کنید. هریک از این عناوین دارای دوره های تخصصی و فوق تخصصی هستند و با قطعیت می توان گفت در این موسسه بیش از 50 دوره ی آموزشی برگزار می شود و پس از پایان دوره گواهینامه ی معتبری  به افراد اعطا می شود. همچنین یادگیری از طریق فیلم ها و فایلهای تهیه شده در این موسسه آسان است زیرا براساس به روز ترین تکنیک های تدریس تولید شده است.

وبینارهای طراحی تاسیسات برقی ساختمان موسسه سودا

وبینار تاسیسات برق ساختمان باعث بالا بردن مهارت و تجربه مهندسین برق و افرادی که در حوزه ی طراحی و اجرا تازه کار هستند و تحصیل میکنند کمک کند. پیش نیاز این دوره های فوق تخصصی ارائه شده در موسسه ، آشنایی با اتوکد و مباحث نقشه خوانی میباشد و شامل کلاسهای طراحی روشنائی داخلی و خارجی، هوشمند سازی ساختمان، طراحی سیم کشی آیفون تصویری، طراحی تابلو برق، تنظیم اکسل دفتر فنی، آنالیز بها و غیره می شود.

وبینارهای طراحی تاسیسات مکانیکی ساختمان موسسه سودا

از پرطرفدارترین دوره های تخصصی در دنیا که موسسه سودا برای اولین بار درایران ارائه می­دهد طراحی تاسیسات مکانیکی ساختمان است. وبینارهای طراحی تاسیسات مکانیکی ساختمان، ارائه دهنده ی طراحی سیستم تهویه مطبوع ، موتورخانه ، تاسیسات مکانیکی استخر، سیستم اطفاء حریق ، سیستم آبرسانی و فاصلاب است.این وبینارها پروژه محورهستند و با نظارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و اساتید دانشگاهی اجرا می شوند و مناسب برای مهندس های مشاور، مهندس های دفاتر فنی ، مهندس های اجرایی ، پیمانکاران و همچنین دانشجویان ، فارغ التحصیلان و هنرستانی های رشته ی تاسیسات برق و مکانیک است .

اکنون در صورتی که قصد شرکت در وبینارهای فوق تخصصی و تخصصی طراحی تاسیسات برقی ساختمان و طراحی تاسیسات مکانیکی ساختمان را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده و شرکت در هر کدام از وبینار های رایگان سودا به لینک زیر مراجعه کنید.

 

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟
دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید