اخبار نظام مهندسی

راهنما جهت فراموشی یا نادرست بودن رمز عبور پورتال نظام مهندسی به آدرس fceo.ir

برای راهنمایی در مورد فراموشی رمز عبور یا اطلاعات نادرست، می‌توانید از گزینه “فراموشی رمز عبور” یا “پشتیبانی” در صفحه ورود به پورتال نظام مهندسی استفاده کنید. این گزینه‌ها معمولاً به شما امکان می‌دهند تا از طریق ایمیل یا شماره تماسی که در زمان ثبت‌نام وارد کرده‌اید، راهنمایی دریافت کنید یا اطلاعات نادرست را تصحیح کنید. همچنین ممکن است برای این امور یک فرم خاص برای تغییر رمز عبور در این پورتال وجود داشته باشد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

مراحل اصلاح رمز عبور پورتابل نظام مهندسی به آدرس fceoir

  1. در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید با کلیک روی گزینه فراموشی رمز عبور ، رمز جدید به گوشی تلفن همراه شما پیامک می شود و سپس با نام کاربری ( کد عضویت ) و رمز جدید وارد پورتال خود شوید .
  2. در صورتی که رمز جدید برای شما پیامک نشد  :

ابتدا وارد قسمت تنظیمات پیامک های گوشی خود شده و با انتخاب گزینه block,spam یا هرزنامه می توانید لیست سرشماره های بلاک شده گوشی خود را مشاهده کنید ،

سپس در این لیست سرشماره ۳۰۰۰۷۴۵۱۸ را پیدا کرده و با کلیک روی آن  و انتخاب هرزنامه نیست یا not spam سرشماره مذکور از لیست شماره های بلاک شما خارج شده و مجددا به صفحه پورتال نظام مهندسی خود رجوع کرده و گزینه فراموشی رمز عبور را انتخاب کنید و رمز جدید برای شما پیامک خواهد شد .

  1. در صورتی که بعد از  انجام دادن مراحل شماره یک و دو ، موفق به دریافت پیامک رمز عبور جدید نشدید  گوشی تلفن خود را یک بار خاموش و روشن کنید ، بعد از طی مدت کوتاهی پیامک جدید را دریافت خواهید کرد .
  2. در صورتی که پیامک برای شما ارسال نمی شود میبایست به یکی از دفاتر پیشخوان دولت رجوع کرده و سیم کارت خود را برای سرشماره ۳۰۰۰۷۴۵۱۸ مورد بررسی قرار دهید .
  3. لطفا بررسی کنید که شماره تلفن همراه شما در سایت نظام مهندسی fceo.ir با شماره سیم کارت های فعال روی گوشی شما یکسان باشد ، در صورتی که تمایل به تغییر شماره همراه خود دارید میبایست به واحد عضویت – طبقه همکف مراجعه فرمائید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا