اخبار نظام مهندسی

مناقصه انتخاب پیمانکار شهرداری اصفهان

شهرداری اصفهان در نظر دارد جهت اجرای پروژه های پیوست از طریق برگزاری مناقصه انتخاب پیمانکار نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (به صورت برخط) برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهر سازمانی اقدام لازم را به عمل آورند. متقاضیان ملزم به ارائه اسناد و مدارک شرکت، گواهی تایید صلاحیت ایمنی و سوابق کاری خود در سامانه ستاد می باشند. -تاریخ انتشار فراخوان : ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ -مهلت دریافت اسناد مناقصه : ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ -مهلت ارسال پیشنهادات : ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ -زمان بازگشایی پاکت ها : ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: در شرایط شرکت در مناقصه مشخص می باشد. آدرس دستگاه: ابتدای بزرگراه چمران – حوزه معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان امور ارتباطات معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان

منبع
نظام مهندسی استان اصفهان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا