اخبار نظام مهندسی

تعیین ظرفیت نظارت و طراحی دوره کاری سال ۱۴۰۳

مهندس گرامی :
به جهت تسریع و سهولت امر در تخصیص درصد های ظرفیت اشتغال به کار مهندسین دارای پروانه اشتغال، و همچنین در اجرای بند ۱ ماده ۱۳ مبحث دوم مقررات ملی (نظامات اداری) در جهت تعیین ظرفیت اشتغال  سال ۱۴۰۳ در سامانه ارجاع نظارت، امکان تعیین درصدهای ظرفیت اشتغال اعضاء در رشته های معماری ، سازه ٬تاسیسات برقی و مکانیکی ، نقشه برداری به صورت آنلاین فراهم گردیده است. لذا خواهشمند است از  تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جهت تعیین درصدهای ظرفیت اشتغال سال ۱۴۰۳ به سامانه ارجاع نظارت مراجعه نمایید.

بدیهی است عدم تکمیل این فرم به منزله انصراف از انجام نظارت و طراحی در سال ۱۴۰۳ تلقی گردیده و هیچ ظرفیتی در این بخش برای جنابعالی در نظر گرفته نخواهد شد .

اعضای محترمی که تمایل به فعالیت در دفاتر نمایندگی واقع درسطح استان دارند نیز ضمن مطالعه نظام نامه مربوط  ، بایستی با هماهنگی مبدأ و مقصد و داشتن شرایط، نسبت به جابجایی عضویت یا  مهمان اقدام نمایند و درصد مورد نظر جهت انتقال به شعبه مهمان را نیز توسط سامانه اعلام نمایند.

تعیین ظرفیت اشتغال در ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ تا ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ صد در صد ظرفیت اشتغال سال را به مهندس اختصاص می دهد و بدیهی است در صورت عدم تکمیل فرم «تعیین ظرفیت نظارت و طراحی» در بازه ی زمانی تعیین شده میزان ظرفیت کاری مهندس، از تاریخ تکمیل فرم برای وی منظور می گردد.

منبع
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا