اخبار ساختمانیاخبار نظام مهندسی

دستورالعمل نحوه استعلام ضوابط حوزه نظام فنی و اجرایی کشور

نظام فنی و اجرایی

دستورالعمل نحوه استعلام ضوابط حوزه نظام فنی و اجرایی کشور

 

به استناد آیین نامه نظام فنی و اجرایی یکپارچه کشور (مصوبه هیات وزیران به شماره ۲۵۲۵۴/ت۵۷۶۹۷ ه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۸)، ماده ۲۳ قانون برنامه و بودجه و ماده ۳۴ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه ای کشور، این
بخشنامه از نوع گروه اول (لازم الاجرا) ابلاغ می شود تا از تاریخ ابلاغ به مورد اجرا گذاشته شود.
۱. به منظور ایجاد شفافیت، پاسخگویی سریع و اطلاع رسانی منصفانه برای تمام ذی نفعان و عوامل نظام فنی و اجرایی،در ارتباط با:
الف. قوانین و یا مصوبات هیأت دولت که به پیشنهاد این سازمان تهیه و ابلاغ شده،
ب. بخشنامه های ابلاغی این سازمان در حوزه های ارجاع کار، ضوابط فنی، مالی و قراردادی، امور نظام فنی اجرایی، مشاورین و پیمانکاران این سازمان از تاریخ ابلاغ بخشنامه، پاسخ استعلام های بعمل آمده از سوی دستگاه های اجرایی، مهندسان مشاور و پیمانکاران از سازمان برنامه و بودجه کشور را در قالب پرسش و پاسخ های متداول از طریق پایگاه اطلاع رسانی نظام فنی و اجرایی کشور ‎(nezamfanni.ir)‏ اعلام خواهد کرد.

۲. پرسش و پاسخ هایی که تا قبل از ابلاغ این دستورالعمل در نشانی الکترونیکی پیش گفته قرار گرفته اند، هم چنان معتبر و قابل استناد می باشند.

۳. استعلام از ضوابط نظام فنی و اجرایی باید در قالب فرم نحوه استعلام (فرم شماره ۱ پیوست) باشد و صرفا به استعلام متقاضیانی پاسخ داده خواهد شد که موضوع آن در بانک پرسش و پاسخ درج نشده باشد.

۴. پاسخ های ارائه شده (مطابق فرم شماره ۲ پیوست) در پایگاه پیش گفته به منزله پاسخ رسمی سازمان برنامه و بودجه کشور بوده و قابل استناد است.

مبنع خبر:سندیکا   شماره خبر ۱۸۷۶۸

 

داود منظور

 

دانلود فرم نحوه استعلام ضوابط حوزه نظام فنی و اجرایی کشور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا